• 1402/07/08 - 08:04
  • - تعداد بازدید: 108
  • - تعداد بازدید کنندگان: 97
  • زمان مطالعه: کمتر از یک دقیقه
بازدید مشترک دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی و معاونت غذا و دارو از نمایشگاه امنیت غذایی و غذای سالم دانشگاه علوم پزشکی قم

بازدید مشترک از نمایشگاه امنیت غذایی و غذای سالم دانشگاه علوم پزشکی استان قم

روز چهارشنبه مورخ1402/7/5 بازدید مشترکی با حضور رئیس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه و معاونت غذا و دارو از نمایشگاه امنیت غذایی و غذای سالم دانشگاه علوم پزشکی استان قم انجام شد.

20745.mp3 بازدید مشترک از نمایشگاه امنیت غذایی و غذای سالم دانشگاه علوم پزشکی استان قم

روز چهارشنبه مورخ 1402/7/5 بازدید مشترکی با حضور رئیس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه و معاونت غذا و دارو از نمایشگاه امنیت غذایی و غذای سالم دانشگاه علوم پزشکی استان قم انجام شد.

این نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس به منظور معرفی محصولات سالم غذایی به مردم، به همت دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی استان قم برگزار شد.

در این نمایشگاه توانمندی شرکت های تولیدی استان قم در تولید آرد با کیفیت همراه با سبوس و دیگر ریز مغذی ها معرفی گردید.

در حاشیه بازدید این نمایشگاه، نشست مشترکی با حضور سرکار خانم دکتر فاطمه رضوان مدنی رئیس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی دانشگاه به اتفاق هیأت همراه، جناب آقای حق ویسی رئیس دبیرخانه شورای سلامت و امنیت غذایی استان قم و مدیریت نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی و آشامیدنی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم و آقای دکتر صبوری در خصوص همکاری های مشترک برگزارگردید.

  • گروه اخبار : گروه های محتوا,اخبار,اطلاعیه
  • کد خبر : 20745
:
کلیدواژه ها
مریم  خاندانی
خبرنگار

مریم خاندانی

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings